суббота, 11 октября 2008 г.

delta cordless tools





Volgens mij ben ik een geboren pessimist die wanhopige probeert optimistisch te zijn.
Ik kan echt alleen maar deprimerende dingen bedenken, en ik word er gek van.
Waar is mijn optimisme gebleven?
Ik wil gewoon iets heel leuks doen, maar het zit er niet in. Mijn weekend is zo saai als het maar kan. (Geen feest, niets geen uitgaan, ik zit de hele avond thuis. Ehhhhhh Gelukkig morgen wel de band.) Ik wil studeren. Dat klinkt zo leuk. Kan ik lekker mijn gang gaan. Maar ja. Dat duurt nog heeeeeeeel lang. Of nog maar een paar maanden. Dat is weer veel te snel. Ik had eigenlijk naar de studiebeurs gewilt vandaag maar niemand wilde mee. Stomme mensen. En vanmiddag wilde ik gitaar gaan spelen en opnemen, maar heeft m'n broertje een vriend uitgenodigd dus dat gaat ook niet wat worden. En ik heb geen vriendje Ik wil iemand die mij, op deze mooie zonnige herfstdag lief aankijkt en naast mij in het gras in de schaduw van een reusachtige, bejaarde boom komt liggen. Maar ja. Dat zit er ook niet in.
En ja, ik weet heel goed dat ik niet zo moet zeuren dat ik tevreden mag zijn met wat ik al heb bereikt. Maar dat is allemaal zo ontstastbaar. Het zijn toch altijd weer de kleine dingen die 't 'm doen, en juist die kleine dingen werken niet mee. Voor geen meter. Het zijn net ezels. Maar ezels zijn leuke en kleine dingen die niet mewerken niet. En het is ook nog eens een gigantische zooi hier op mijn kamer.
Ik ben een beetje het plezier in het leven kwijt op dit moment. Met al die prutsdingen die ik nog moet doen. Ik wil niet mijn kamer opruimen Ik wil alleen nog maar leuke dingen doen en het altijd druk hebben met leuke dingen doen in plaats van veels te veel tijd over hebben en geen klap uitvoeren. Ik word er gek van. En ik deprimeer mijn omgeving ook nog eens. Ik ga NU mijn gitaar pakken en nergens aan denken. Gewoon spelen en schijt aan alles hebben.



delta cordless tools, delta corporate, delta corporate address.



Комментариев нет: